een Roberto Stegemannetje!! - Reisverslag uit Manta, Ecuador van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu een Roberto Stegemannetje!! - Reisverslag uit Manta, Ecuador van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu

een Roberto Stegemannetje!!

Door: Hans en Niels

19 Oktober 2010 | Ecuador, Manta

Hola Thuisfront,

Het was Donderdag 14 ocktober, 22uur en 13 minuten. We Passeerde de douane met een volgepakte Backpack, onze reis kon beginnen. Na een heerlijke overnachting in het luxieuze maar kleine Yotel vlochen we rond 8uur richting onze bestemming QUITO HERE WE COME (heeft hans getypt).

18 uur later en 10000 km verder en 20 dollar lichter waren we (2kg) aangekomen in het prachtige Hostel Jumbo Lodge, waar onze Gastheer Luigi ons behandelde (zoals het hoort), als koningen.

We zijn 2 dagen in Quito geweest waar we vele hoogte puntnen hebben gezien (4200 meter).

• 19 Oktober 2010 - 20:25

Moniek:

Goed om te horen dat alles goed is gegaan! Succes met jullie Spaans cursus ;-)!!

Groetjes Moniek

• 19 Oktober 2010 - 20:34

Bregje:

Beetje matig verhaaltje Hans, kverwacht toch wel wat meer de volgende keer ;) Maar iig fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ben benieuwd naar alle verhalen!

Have fun! xx

• 19 Oktober 2010 - 22:33

Hans En Niels:

Er is iets fout gegAan, morgen komt er een fatsoenlijk verhaal

Gr

• 19 Oktober 2010 - 23:18

Tijger:

Hallo Hans & Niels,
    Ik ben benieuwd naar jullie verhaal EN foto's.
    Groetjes en weltrusten vanuit Horst.

• 20 Oktober 2010 - 14:33

Robbie:

Fijn dat we eindelijk eens wat kunnen lezen. Morgen is bijna voorbij jongens, dus kom maar op met dat Roberto Stegemannetje!!! Ben benieuwd....

Groetjes Rob

• 20 Oktober 2010 - 17:57

Noor:

Goed om te horen dat het goed met jullie gaat!
    Geniet er van!

Liefs, X

• 22 Oktober 2010 - 16:16

Piejtje:

Hans, waar zijn die "x" je weet wel, wat we hadden afgesproken ;)