Wist je dat - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu Wist je dat - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu

Wist je dat

Door: Hans en Niels

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2011 | Chili, Puerto Natales

Hola trouwe volgers,

Als je op reis bent is het belangrijk dat je een goede verdeling hebt in de dingen die er moeten gebeuren. Bij ons is Niels van de foto´s en ben ik (Hans) van de verhalen. Echter is het ook belangrijk dat je kritisch op elkaar bent en dit heeft ertoe geleidt dat ik vanaf nu geen puntgewijze samenvattige mage schrijven. Daarom is het een ¨wist je dat¨ geworden. Hoop dat Niels dit wel goedkeurt ;)

wist je dat:
-Patagonië 22x zo groot is als Nederland
-Vliegvissen niet met een helikopter boven een meer vliegen en vissen is(dit maakt teveel lawaai en jaagt de vissen weg), maar dat het vissen is met een nepvlieg als aas
- een wijntoer in Mendoza meer een zuiptoer is dan een wijntoer
- er tijdens de wijntoer in mendoza Wiskey, Absent en bier word gedronken
- El Calafate een prachtige/indrukwekkende gletcher heeft die 30 km lang is en 5 km breed en 60 meter hoog is
- Chili en Argentinie veel duurder zijn dan Peru, Bolivia en Ecuador
- Niels en Hans hierdoor bijna iedere dag aant koken zijn en dat ze zelfs een tentje gekocht hebben zodat ze kunnen kamperen
- Niels een half jaar voor Hans geheim heeft gehouden dat er een wijziging is in hun vliegschema is
- Deze twee stoeren binken weer op Nederlandse bodem landen op 19 februari om 18.20 uur.


Het is dus een heel ander verhaal geworden dan anders. Maar alles is goed met ons! We zijn begonnen aan de laatste 4 weken en dit is het laatste verhaal wat jullie waarschijnlijk op deze site kunnen verwachten!

Ik wil jullie bedanken voor de reacties en ik hoop dat we jullie een beetje hebben kunnen verblijden met onze verhalen. Ik zal mijn uiterste best doen om Niels te porren om nog wat Foto´s op Internet te zetten...

dijkletser van dit verslag:
We spraken laatst een reiziger en die zei dat hij op zijn 13e er pas achter kwam dat er vingers aan zijn handen zaten, hij zij ons namelijk dat hij op zijn 13e zijn eerste vingerervaring had. Hij vond dit vroeg, maar wij vonden het maar een stumper

adios Amigos

  • 25 Januari 2011 - 07:12

    Mariet:

    Hans, na het lezen van dit verhaal is mijn dag helemaal goed!!
    Geniet er nog van jongens!!

    gr uit Kronenberg

  • 25 Januari 2011 - 10:19

    Tijger:

    Geniet er nog van die laatste weken en een hele goede terugreis gewenst.
    Groetjes vanuit Horst.

  • 25 Januari 2011 - 14:28

    JK:

    Kerels,

    goed te horen dat jullie het nog steeds naar de zin hebben daar. De dijenkletser is denk ik een goede illustratie van jullie reis; geheel naar eigen stijl ingevuld.
    Geniet nog van de resterende weken en tot ziens op vertrouwde grond.

    Xx

  • 25 Januari 2011 - 16:18

    Bregje:

    Yo..

    Ik sluit me aan bij JK wat betreft de dijenkletser.
    Verder wens ik jullie nog veel plezier de laatste 4 weken en hoop ik dat jullie goed thuis komen!

    Kusjes vanuit Nijmegen

  • 25 Januari 2011 - 17:23

    Moniek:

    Heej Hans & Niels,
    Geniet van jullie laatste weken en tot snel ;-).
    Groetjes Moniek

  • 29 Januari 2011 - 16:32

    Perry:

    Jij zal inmiddels wel weer vergeten zijn dat er vingers aan je handen zitten:P. Veel plezier nog!

  • 30 Januari 2011 - 20:37

    Rietje:

    ha Nielsje en Hans
    het ziet er allemaal geweldig uit en als ik jullie verhalen moet geloven is het ook super.
    Nog 3 weekjes en dan zit het erop en kunnen jullie aan jullie grote mensenleven beginnen.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans en niels

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 18653

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2010 - 19 Februari 2011

met t papiertje in de backpack op reis

Landen bezocht: