nog 2 weken - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu nog 2 weken - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu

nog 2 weken

Door: Hans

01 Oktober 2010 | Nederland, Sevenum

Nog 2 weken en we gaan naar Ecuador!

Ecuador is nu veel op het nieuws!! Er wordt een negatief reisadvies afgegeven. Maar dit advies is nog niet bij ons aangekomen. Ons reisadvies blijft positief.

Deze site zal af en toe als uitlaatklep gelden. Maar verwacht niet te veel van ons, dat verwachten wij ook niet!

Wij zijn Niels en Hans.... Om ons echt te leren kennen, check onze hyves of volg onze verhalen ;)

we beginnen met een mopje van de week:
waarom staan er alleen bordjes met "zachte berm" langs de weg en geen bordjes met "harde berm"?

antwoord: Bordjes met "harde berm" krijgen ze niet in de grond ;)

• 01 Oktober 2010 - 17:10

Moniek & Bas:

Leuk dat we jullie verhalen kunnen volgen!!

Groetjes Moniek & Bas

• 01 Oktober 2010 - 18:17

App:

Ik heb nog nooit veel van jou verwacht fvinzs

Veel plezier daar ik zal afentoe een kijkje nemen.

gr app

• 02 Oktober 2010 - 10:11

Bregje:

Na die mop is t vrij onmogelijk om nog veel van jullie te verwachten ;)
    Maar wel leuk dat we een beetje mee kunnen kijken zo!

X Bregje

• 02 Oktober 2010 - 18:11

Stieny Vd Sterren:

Ook wij vinden het wel leuk om af en toe mee te reizen. Maak er een mooie tijd van en geniet ervan, Maarre denk eraan,
    kom wel weer "alik" thuis.
    Fam. vd Sterren

• 04 Oktober 2010 - 14:28

Mariet:

Ook wij vinden het fijn als we jullie een beetje kunnen volgen(in de gaten houden) en verwachten vele spannende verhalen en ook duidelijke foto's . En begint het al een beetje te kriebelen?
    Weej zeen ôs,
    gr oet Kroenenberg

• 04 Oktober 2010 - 19:34

Dulinho:

Mijn jongen,

ik mis je nu al. Waar kunnen wij jullie komen uitzwaaien?

• 13 Oktober 2010 - 18:28

Bas:

regel eens een update! :p

• 13 Oktober 2010 - 23:18

Tijger:

Een hele goede reis naar Zuid-Amerika gewenst.

• 18 Oktober 2010 - 13:48

Imke :

Goeie reis!
    Have fun :)

• 18 Oktober 2010 - 16:40

Sparta 2:

Sparta 2 – Egchel 2 17-10-2010

Loester Heej! Als jullie vinge det ik onduudelijk schrief ken det kloppe ik heb heej namelik un minder fijne pen vast. Echwal 2 haj nag mar 1 punt dus det moos nar vandaag ok zoe zien. Piotr hebbe we inmiddels verhuurd aan Warchau. Volgens Nick kenne we de 1e helft oversloan. Mar det kwaam volgens mig umdet heej zelf op de bank zaat. Dus det doon we lekker nit. Noa un minuut of 20 kopte gijs dun bal precies tege de pool (ne nit Piotr want dee waas dur nit) nar unne moje corner van Koeje. Helaas miste Jeroen ok nag ien kans en hejdoor woord de rust bereikt. Ja angers ok wal mar allien waas ut nau slegs 0-0. In de 2e helft krege we iets mier kanse. Unne veurzet van bekker woort door Jeroen sjiek binnengekopt 1-0. Toen kwaam Nick ut veld in en unne haffel minute later scoorde we de 2-0. Ut is det Nick scoorde angers haj ik de veurige zin noeit geschreve. Echwal ging nag ien op ien speule mar ze wooste zelf nit hoe ze det mooste doon dus doa kwaam nix van terech en terech! Ut bleef 2-0 woadoor we dus 3 kier achter elkaar gewonne hebbe. Good he?

Ps 1. Dur ware 4 belse dien in unne wage nar un hoeretent ginge. Kwame ze doa aan en deej dun bestuurder de raam ope. Zeet heej zoeuh: Wat kos ut van veur? Tja € 50,-. Oh okay. En van achter dan? € 100,- Dreje ze achter de raam ope. Zegge ze wurum motte weej mier betale wat is det vur unne kwats!
    Ps 2 Gelukkig hebbe we de foto's nag.
    Ps 3 (pleestation) die wille we vur sinterklas.

• 19 Oktober 2010 - 11:05

Piejtje:

Enne jong, hoe is het daaro?

• 19 Oktober 2010 - 16:18

Rietje: