FOTO´S - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu FOTO´S - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van wijzijninlatinamerica - WaarBenJij.nu

FOTO´S

Door: Hans en Niels

11 November 2010 | Ecuador, Cuenca

Vriendjes en vriendinnetjes,

Na een maand van uitstel volgen er dan toch uiteindelijk de foto´s, (een kleine selectie wel te verstaan, vanwege het gebrek aan upload snelheid).

Wij hopen jullie hiermee even zoet mee te houden...

link; picasaweb.google.com
inlog; nielsherraets@hotmail.com
ww; hansenniels

adios,

uwe reizigertjes

• 12 November 2010 - 08:13

Robbie:

Wow, zitten echt super mooie shotjes bij!! En de galapagos eilanden, echt indrukwekkend. Nog wat gesampled?? ;)

Gr Robb

• 12 November 2010 - 08:16

Michel:

Hey Jongens,

Erg mooie foto's! jammer dat het er maar een paar zijn :(
    Wacht met smacht op meer ;)

• 12 November 2010 - 11:47

Bregje:

Sjieke foto's jongens!
    Vooral die beestjes allemaal, echt vet!

Ow en coole mutsjes trouwens ;)

• 12 November 2010 - 12:00

Rietje:

foto's zien er goed uit jochies, niet veel maar wel indrukwekkend en om jaloers van te worden.dus stuur gewoon wat meer kunnen we meegenieten

• 12 November 2010 - 14:59

Tijger:

Mooie foto's en hele bijzondere dieren!!!
    Geniet ervan..... groetjes.

• 13 November 2010 - 09:38

Noor:

Leuke foto's!
    Ben benieuwd naar de andere foto's !

Liefs, X

• 13 November 2010 - 13:08

Ton:

Klasse die hoed!!

• 13 November 2010 - 13:16

Piejtje:

Fvinzzsell, nu weet ik eindelijk waar ik je altijd al op vond lijken;) Sprekend zelf:D

• 16 November 2010 - 16:47

Joost:

hey,

Mooie foto's en verhalen jongen..

jullie zijn flink aan het genieten dat lees ik wel!! ga zo door!!

gr Joost

• 17 November 2010 - 12:25

Evelien D.:

Hey Haans ;)
    Wauw wat een mooie kiekjes..
    Bedankt! Ik weet waar mijn volgende reis naartoe gaat ;)
    Blijf zo'n avonturen beleven en geniet van jullie tijd daar!
    Ik wacht met smart op jullie volgende fotosessie!
    Have fun! Xxx

• 21 November 2010 - 19:26

Sparta 2:

Bevo 2 – Sparta '18 2 21-11-2010

Loester Heej, wat is de overeenkomst tussen unne hardwerkende ambtenaar en Sinterklas? Inderdaad ze bestoan allebei nit! Umdet Bevo geer in Zerum voetbalt ware we vandaag te gast op os eigen sportpark. Desondanks zate weej in lokaal ien en Bevo in lokaal 12. Ut mot natuurlik wal leuk blieve he. In ut begin waas de oetploog (weej dus) de betere ploog woadoor we ok nag iene kier scoorde. Bart v.d. Sterren scoorde nar unne moje steekpaas van koeje. 1-0 dus uh 0-1 dus. Snappe jullie ut nag? Makt niks oet as jullie ut nag mar begriepe allemoal doa giet ut um. Net vur de rust makte Bevo de 1-1 en det waas minder fein. In de 2e helft speulde weej eg sleg. Mar ja de keeper van Bevo besloot os un hendje te helpe. Oet unne corner tikte Bart v.d. Sterren dun bal richting twidde pool (nit Piotr) en de verdediger dee doa stong verwerkte dun bal via de keeper in de goal 1-2. Hoe dee det allemoal kloar makte wiet ik ok nit mar zoe heb ik ut wal aardig umschreve denk ik. Vervolgens scoorde Bevo helaas de 2-2. Heejnoa kwaam Gijs ut veld in en Corrie ging linkshalf voetballe. Dit bleek un gouden ingreep van trainer Sander. Want in de 68e minuut stoemde Corrie met groete passen richting de goal van Bevo. Beej de 16 aangekoame besloot heej rojaal te goan oethale en det nag wal met zien chocolade bien. Natuurlik ging det nit eg good mar de aanwezigheid van ozze semi Zwarte piet schrok de kieper zoe aaf det ie dun bal door zien bien leet glippe. Tot hilariteit van eederien en alles ging dun bal tergend langzaam de goal in. Ongertusse piste dur 3 supporters nag in de boks van ut lache. En doa mooste weej dan wer um lache. 2-3 waas ok dun eindstand. Dus as we oet al van Bevo kenne winne mot det toes toch ok wal lukke dag ik zoeuh.
    Ps 1 Joep (van de A1) Bedankt.
    Ps 2 Ik bestelde meej leas unne friet Paaj in de kantine. Alles ging dur over heer behalve Curry dan he!
    Ps 3 Weej wensen de kieper van Bevo sterkte in deze moeilijke tied! Ha ha ha

• 21 November 2010 - 20:18

Sander:

Hoi Hans,

Alles goed daar???
    Ik mis het rustpuntje op het middenveld.
    Voor de rest is alles goed bij het twed.
    Fijne vakantie verder.
    Groetjes van iedereen hier.